Drogi Kliencie!

Informujemy, że w chwili składania zamówienia, uznajemy, iż zapoznali się Państwo z naszym regulaminem.

Informacje o sposobie składania zamówień:

1. Zamówienia można składać poprzez adres e-mail (biuro@meblewojtek.pl). Proszę podać nazwę produktu, tkaninę obiciową w jakiej ma zostać wykonany mebel oraz czy podane wymiary Państwu odpowiadają.

2. Zamówienia można składać również telefonicznie pod wskazane numery: 

Wojtek: +48 787 262 473 

Jeśli nie odbiera to znaczy, że jest w fazie tworzenia nowych wzorów. Z góry przeprasza i prosi o wiadomość sms - oddzwoni na pewno! Jeśli mają Państwo wątpliwości co do wymiarów - Wojtek na pewno coś doradzi, jest w stanie dostosować prawie każdy mebel do danego wnętrza. Nie ma dla niego rzeczy niemożliwych :).

Iwona: +48 787 835 531

Odbiera każde połączenie, bo wie, że u Wojtka różnie z tym bywa. Rozwiąże każdy problem, chętnie doradzi w wyborze tkaniny. Uwielbia kontakt z ludźmi, proszę dzwonić śmiało! 

 

Po wstępnej rozmowie telefonicznej otrzymają Państwo podsumowanie zamówienia do zatwierdzenia.

3. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Państwa dyspozycji.

Informacja o zwrotach:

1. Zgodnie z artykułem 38. Ustawy o Prawach Konsumenta, prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów, której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. (podstawa prawna: Dz.U.2014.0.827 - Ustawa z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta). 

2. Zgodnie z powyższym zapisem, zwrotom podlegają tylko meble standardowe, to znaczy o standardowych wymiarach, bez wprowadzonych jakichkolwiek zmian w wyglądzie zewnętrznym mebla, na przykład bez wszelkiego rodzaju wstawek z tkanin lub ekoskóry czy dodatkowych przeszyć, pikowań czy innych dodatków, które były wcześniej uzgadniane z Klientem i różnią się od mebla standardowego.

3. Mebel wykonany od podstaw, na indywidualne zamówienie, według indywidualnego projektu również nie podlega zwrotowi.

4. Każdy mebel, który posiada zmiany w wymiarach lub wyglądzie zewnętrznym nie podlega zwrotowi, ponieważ został wykonany na indywidualne zamówienie Klienta, według jego potrzeb.

5. Na zwrot towaru standardowego mają Państwo 14 dni, termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną). Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta. Prosimy o skorzystanie z wzoru formularza odstąpienia od umowy. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

6. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

7. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. 

8. Odpowiadają Państwo za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

9. Informujemy, iż zgodnie z artykułem 22. Kodeksu Cywilnego (Dz.U.2016.0.380 t.j. - Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r.), za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. Dlatego też nie przyjmujemy zwrotów towarów zakupionych na fakturę na firmę.

Informacja o dostawie:

Prosimy o dokładne obejrzenie towaru w chwili odbioru od przewoźnika, ponieważ przyjęcie przesyłki przez odbiorcę bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia przesyłki.  

Przed każdym odbiorem przesyłki należy ją dokładnie zbadać, czy nie są widoczne jakieś uszkodzenia. W przypadku ich zaistnienia należy bezzwłocznie domagać się od przewoźnika spisania protokołu na tą okoliczność.

Zgodnie z art. 548. Kodeksu Cywilnego, z chwilą wydania rzeczy sprzedanej przechodzą na kupującego korzyści i ciężary związane z rzeczą oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia rzeczy. Jeżeli strony zastrzegły inną chwilę przejścia korzyści i ciężarów, poczytuje się w razie wątpliwości, że niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia rzeczy przechodzi na kupującego z tą samą chwilą. Jeżeli rzecz sprzedana ma zostać przesłana przez sprzedawcę kupującemu będącemu konsumentem, niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia rzeczy przechodzi na kupującego z chwilą jej wydania kupującemu. Za wydanie rzeczy uważa się jej powierzenie przez sprzedawcę przewoźnikowi, jeżeli sprzedawca nie miał wpływu na wybór przewoźnika przez kupującego. Postanowienia mniej korzystne dla kupującego są nieważne.

 

Zgodnie z art. 65 ustawy Prawo przewozowe, przewoźnik ponosi odpowiedzialność za utratę, ubytek lub uszkodzenie przesyłki powstałe od przyjęcia jej do przewozu aż do jej wydania oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki.